jag X))

Heej jag hade tänkt och berätta lite om mig vad jag
gillar för mat färg hur många jag e i familjen
hur många djur jag har och så x))
favoritmat: pappas köttfärssås och spagetti x))
hur många djur har jag: tre katter
favoritfärg: röd (ljus)
hur många är vi i familjen: sju med katterna utan katterna fyra
vad gillar jag och göra: va med kompisar, bada, blogga och spela msp ^^ mest och va med kompisar
hur många bff har jag: två
dom heter: ella och issa (smeknamn vill inte skriva doms riktiga)
hårfärg: LJUS blont
använder jag smink ofta: Nej
så de va lite om mig och en bild ^^

Heej! Det är jag; Destiny19 :D Kollade lite på bloggen, du gav mej bloggadressen på MSP ju ;) Nu måste jag kila, titta gärna in på min blogg :) Hejdåå!//Destiny19

2011-07-20 @ 08:38:06 Destiny19
URL: http://panfuhannah.blogg.se/



Namn



RSS 2.0